woensdag 19 oktober 2022

Haarband gehaakt

 Dat ik een grote fan ben van de boeken van A la Sascha
zullen jullie al wel gemerkt hebben op mijn blog.
Dat komt enigszins door de mooie stijl van haar boeken
en anderzijds doordat


ik al jaren voor haar mag testen.
Zoals ook zaken uit haar nieuwste boek 'Mutsen & wanten haken'.
Wist je dat ik in haar boek, zoals vele andere testers, een eervolle vermelding kreeg?


Deze haarband kwam nog niet uit mijn haaknaald, 
dus was dit een 'must-have' item om nu te haken.
Want ik draag tijdens het fietstochtje naar mijn klas
het liefst een haarband.


Je hebt er slechts 2 bolletjes sokkengaren voor nodig, het boek
je haaknaald en enkele avondjes door haken en 
klaar!


- - -
haaknaald 3,5 mm
Langyarns Jawoll blauw 83.0388
roze 83.0219
Je kan het boek uiteraard ook aanschaffen in de plaatselijke boekhandel.
- - -

Heb jij al een winter item gehaakt of gebreid ondertussen?
Ook deze decemberwanten staan in haar boek.

2 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Wat een mooie haarband. Ik ben ook super fan van de boeken van Sascha. Geweldig zijn ze. Ik heb hem al in huis maar moet echt een keer beginnen met een project, ik wil altijd teveel tegelijk haha. Echt leuk gedaan, de kleuren samen zijn heel mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn idd mooie boeken. Gaaf met jouw naam erin.
    Mooie haarband. Lekker warm. Zo'n twist maakt 'm net even anders. Heb ook wel eens haarbanden met een twist gemaakt. Zit ook fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!