woensdag 29 mei 2024

Mijn 5de paar sokken van 2024

Tadaaa...
Twee weken geleden nooit gedacht dat ik dit zou kunnen. 
Je moet weten dat ik, tussen twee lopende test haakprojecten door,
totaal geen fut, zin had om nog sokken te breien. 


Maar ik wou deze challenge echt niet laten schieten...
Ik probeer namelijk elke maand één paar 
sokken te breien. 
Een idee van Ingrid en Tiny op Instagram.
Te vinden onder #2024monthlysocks


Dus mijn moed en mijn breinaalden erbij gepakt.
En klaar!

- - - 
breinaalden 2,25 mm
1 bol Nako Boho, kleur 81255
- - -


Makkelijk te breien, want ik breide alles rechts.
Ook deze sokken zijn gebreid van teen naar been.


Ik heb al een idee, 
welke sokken ik in de maand juni ga breien...
Straks nog opzetten!

2 opmerkingen:

  1. Wat is dat leuk garen! Hele vrolijke sokken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke sokken. Mooi garen.
    Sokken breien heb ik nog nooit gedaan. M'n moeder breit wel heel veel sokken. Wie weet ... ooit ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!