vrijdag 17 februari 2017

InBloomCAL kussen


Klaar!!!
Deel 7 moest erbij, en weet je waarom?
Omdat de manier van het haken van het kussen,
van groot belang is.
Zonder die week,
kwam ik een stuk te kort...
Nu niet ;-)


De voorkant is zo mooi!!!
Een echte lente bloem.
Net zoals de achterkant.
Wat een puike afwerking.
Had nooit gedacht dat dit het eindresultaat zou zijn...


Ik maakte er een lederen label aan vast.
Eentje met 'Handmade'.


My Spring Flower komt zo goed uit.
De delen passen perfect tot bij mekaar.
Ik ben Esther echt dankbaar,
dat ze er op Instagram over begon.





Op bovenstaande foto was ik de lap nog aan mekaar aan het haken.
Hoe je dit kan doen?
Zie je ook op de blog van Mijocrochet,
in deel 8.

---
haaknaalden 2,5 en 3
kussenvulling van 45 op 45 cm
Lana grossa Cotone
8-10-11-14-35-36-44-48-56
#oneofakindchallenge
---

En nu?
Aan de slag met de bolletjes,
 die ik deze week online kocht...

24 opmerkingen:

  1. Echt Super mooi.. Ik had net besloten een kussen te haken met de sophie's garden CAL maar nu maak je mij aan het twijfelen want deze is ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Altijd leuk om nieuwe dingen te ontdekken in blog land.

      Verwijderen
  2. een waar kunstwerk, prachtig
    fijn weekend:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In één woord: prachtig! Wat een slim ontworpen patroon. Nu genieten van dit mooie kussen en lekker andere dingen haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, ik wou dat ik ook zoiets kon bedenken. Een echt prachtwerk, dit patroon.

      Verwijderen
  4. Heel mooi! Zowel de voor- als de achterkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kussen is het geworden en ook een goed idee om de punten bij elkaar te haken, zo is de achterkant zeker zo mooi.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had nooit durven denken dat het zo zou uitdraaien. Ik dacht al dat ik garen te weinig zou hebben, niet dus...

      Verwijderen
  6. Hij is zo ontzettend mooi. Ik ben heel erg onder de indruk. (Maar dat wist je al. ;-)) Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sofie,
    Wat een prachtig kussen! De kleuren zijn echt geweldig. :-).
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echt lentekussen vind ik. En de achterkant mag er evenzeer zijn als de voorkant. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat is ie mooi geworden. Ook de achterkant. Maar wat een karwei! Maar dan heb je ook wat. Super dat label.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, gelukkig is het een cal die me ook erg aansprak. Heb al af en toe iets met volle moed meegedaan en halverwege gestopt, of alles er weer uit getrokken.

      Verwijderen
  10. Anoniem18.2.17

    Heel knap zo! Echt een prachtig kussen heb je nu! De bloem lijkt er echt uit te springen op de foto.
    Je bent klaar voor de lente :-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het 'echt' springt de bloem er ook wel een beetje uit. Net echt, hihihi.

      Verwijderen
  11. Wauw ...
    De twee verschillende kanten geven zo'n verschillend effect en horen toch echt bij elkaar. Super mooi!
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend gedaan. Vind de kleuren echt prachtig. Ze passen dan ook super goed bij elkaar.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dat is echt een prachtig kussen geworden! Supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!