donderdag 11 augustus 2016

Hartenkussen

Onze vakantie in het zonnige zuiden van Frankrijk
én wat dagen aan onze Belgische kust zitten er op.
Alhoewel ik pas op 1 september weer voor de klas moet gaan staan, zitten
ben ik nog aan het genieten van de dagen thuis zijn.
Ik begin het bloggen dus langzamerhand weer,
ik kon het niet laten!

Dit zijn de kleine bolletjes 
die ik van mijn scheepjes deken 
over heb.


Ik ben begonnen met het maken van het kussen.
Terwijl ik de rand van het deken nog af moet maken...


Dit patroon is een bonus, naast het deken,
om zo de restjes van de gehaakte lapjes weg te werken.


Je kan zelf de keuze van kleur kiezen,
alsook de wissels.
Ik doe dit naar mijn eigen gevoel.
Het kussen wordt enkel in vasten gehaakt,
poepsimpel dus...


Ik moet nog de andere helft haken,
dan kan ik me eens gaan verdiepen in het aan mekaar 
haken van de twee helften.

---
haaknaald 4
restjes Scheepjes Colour Crafter
---

12 opmerkingen:

  1. Prachtige hart. Leuk idee om de restjes zo te verwerken. Dan past het ussen bij de deken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is een leuke manier om mijn restjes weg te werken, Thx!

      Verwijderen
  2. Wat leuk om te lezen dat je alvast aan het kussen bent begonnen ;) Ik vond je kleurverdeling erg mooi! Nog een fijne vakantie en haak ze. Zowel het kussen als ook de rand van de deken ( ik ben bijna klaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kussen ziet er al geweldig uit. :-) Nu nog wachten op het resultaat van het deken. ;-)
    Geniet nog van je vakantie.

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poepsimpel hartstikke leuk.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ziet er al gaaf uit! Leuk zo in die kleurtjes! Hopelijk kom je voor de rand van je deken nog wel uit, maar dat heb je vast a goed uitgedacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er nu al superleuk uit! Goed idee om je restjes op te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke bonus!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!