zondag 3 september 2017

Frisse kleurtjes

Ik won deze zomer een heel groot pakket
via Instagram
Door de vakantie van Hattie bekend in blogland als "Petalshed", 
die de give away organiseerde,
kreeg ik pas eind augustus mijn pakket.


TWINTIG bolletjes geschonken door Rico Design.
Dit in frisse zomerse kleurtjes.
En ja, het was het wachten waard.


Er was ook een patroon bij,
zodat ik er een deken van kan haken!


Elk vakje krijgt een witte rand,
wat het geheel zo mooi zal maken...


---
haaknaald 4
Creative cotton van Rico Design
groen 67
zalm 01
---

Hier heb ik nog een tijdje het zomerse gevoel mee in huis.
En ja, 
ik voel me écht een BOFkont!

17 opmerkingen:

  1. Het is je gegund Sofie! Hij wordt vást prachtig, de squares zijn nu al mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Irene. Het wordt echt heel mooi ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een fijn cadeau! Heerlijk voor je. Gefeliciteerd. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie prijs.. nog van harte gefeliciteerd er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende prijs zeg, dat is genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superprijs! Ik zag het al op Insta volgens mij :-)
    En inderdaad: zo kun je het zomergevoel nog lang vasthouden!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nog eens een prijs hoor ...
    Wordt beslist heel mooi ...
    Fijne maandag en start van de week ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie prijs. Heerlijk. Geniet ervan ;-)
    Fijne maandag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een bofferd!! Super gaaf! En het patroon vind ik ook super mooi!
    Geniet er lekker van!

    Liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kleuren! Ik ben benieuwd wat voor mooie dingen je er allemaal mee gaat maken. De squares zullen vast een schitterende deken worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou inderdaad een bokkontje ben je maar!! Wat een leuke bollen heb je gewonnen en ik zie dat er iets heeeel moois van gemaakt gaat worden. Ik ben nu al reuze benieuwd naar het eindresultaat! Veel plezier en succes met haken
    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit pakket is prachtig en echte verwennerij dat je dit hebt gewonnen. De vierkantjes zien er in deze zachte kleuren mooi uit en het beloofd dus een prachtige deken te worden.

    Groetjes en veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooooh, gefeliciteerd.
    Dat zijn nog eens leuke give away's zeg, prachtige bollen en die kleuren, wauw.
    Haak maar lekker verder, succes en vooral heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow wat leuk je kunt je tijd weer goed besteden leuke granny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi pakket! Veel plezier met haken!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!