vrijdag 18 mei 2018

Gehaakte riem

Mijn eerste haak- en breifeest wou ik in stijl bezoeken.



Dus haakte ik een riem,
in tunisch haken,
met 5 verschillende kleuren.



---
haaknaald 3
Annell Cotton8
kleur 30, bruin
59, zwart
37, 39, 42, blauw
metalen gesp gevonden bij Veritas
patroon uit het boek 'By Claire Fashion'
---


En om het geheel af te maken,
haakte ik deze bloem
en kleefde die op een ringetje.

Helaas overleefde hij het uurtje onderweg niet,
en moest de ring in de auto blijven.
Ik moet op zoek, naar betere textiellijm dus.

*Dit blogbericht is niet gesponsord door derden*

11 opmerkingen:

  1. Wat een origineel idee om een riem te haken. Dat is eens iets anders dan de omslagdoeken en sjaals die je vaak op haakfeesten tegenkomt (ook mooi). Jammer dat de lijm het niet hield en je niet met jouw riem kon pronken.


    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De riem bleef oké, hoor. Het was het ringetje...

      Verwijderen
  2. Hey Sofie,
    Wat een ontzettend leuke riem. Ik zag hem al voorbijkomen op instagram. Heel erg mooi.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk toch dat tunisch haken. Prachtriem en hij staat erg mooi op je spijkerbroek. De ring is ook erg leuk. Zou een textiellijm voldoende houden op een metalen ring? Misschien een sterke sieradenlijm proberen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en vrolijk, die riem. Mooi gehaakt ook!
    Die ring, kun je de bloem niet vastzetten met een touwtje, gewikkeld om de ring heen.
    Of....een ring haken, daar de bloem op en dat om je vinger doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb nog niet eerder Tunisch gehaakt, maar de riem is prachtig!!!
    Hij staat je geweldig.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem20.5.18

    Hee, die riem is een goed idee!! Ik heb nog nooit tunisch gehaakt, maar krijg al meteen ideetjes voor een riem dankzij jou. Geniet nog van het lange weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi in stijl naar het feestje. Erg leuk!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf, die riem! Jammer dat je ring het niet overleefd heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful belt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!