dinsdag 15 mei 2018

Yarn Party

Het eerste haak-en breifeest,
georganiseerd in België, was afgelopen zaterdag,
 een feit.

En... ik werd daarvoor uitgenodigd.
Samen met een 30 tal andere creatieve IG'ers
die ook van handwerk houden.
Het was een leuke ontmoeting, 
met wolletjes, bolletjes, boeken,
vruchtendrank, taart en natuurlijk veel getetter
én groe'n'tjes ;-)


We konden er ook kennis maken
 met een preview van de wintercollectie 2018-2019
 van het merk 'Borgo de Pazzi'.
En kregen we al deze bolletjes om thuis uit te testen!


'Bibi',
een mooie gekleurde streng garen, 
bestaande uit wol, acryl en katoen.


Witte, groene, blauwe bolletjes, helemaal mijn kleuren dus.


Een geweldig aanbod dus, om zo mee aan de slag te gaan.


DANK JULLIE WEL!


Het nieuwe zomermagazine, vers van de pers,
met zowel tassen, kussens,
sjaals, ... 
kregen we ook cadeau.


In de wolwinkel Beadalie, waar de party doorging,
kocht ik deze blauwe
'Borgo de pazzi- DALIA' bolletjes.
Want ik wil er het "summer-vest-dalia" mee breien.



Ook deze GIZA bolletjes worden omgehaakt tot
 'Miriams gehaakte sjaal',
een patroon uit het boek 'Crafdates' dat ik via Miriam en Lidy 
(twee van de aanwezige ontwerpers van het boek) aanschafte.


Of we 
nog niet genoeg verwend waren,
 kregen we deze bolletjes erbovenop!


En last but not least dit kleine snoepje...
~~~~~~~
Je ziet binnenkort wel mijn eerste creaties verschijnen 
met de ontvangen en/of gekochte bollen.

*De bolletjes garen in dit blogbericht zijn gesponsord door Lang Yarns  & Borgo de Pazzi*

10 opmerkingen:

  1. Nou dat zag er uit als een gezellig samen zijn ...
    Veel plezier met de gekregen bolletjes en patronen ...
    Dit worden beslist veel nieuwe creaties ...
    Nog een fijne avond ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet eruit als een supergaaf feest met prachtige garens op de koop toe. Iets om nog vaak aan terug te denken als je mooie dingen van die garens maakt. Ik ben benieuwd.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjonge .....jij bent goed verwend zeg.
    Wat veeeeel.
    Ik denk dat we dit heel vaak terug gaan zien hier op je blog.
    Heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Christa15.5.18

    Sofie, dat is een mooi relaas van een fantastische dag. Geniet van alle wollebolletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er ontzettend gezellig en gaaf uit. Super leuk dat je was uitgenodigd en de garens zijn geweldig.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem16.5.18

    Wow, jij kunt zalig aan de slag met al dat 'lekkers'! Geniet er van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke blog en wat zijn jullie verwend! Geniet ervan! Liefs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verwennerij! Aan wol even geen gebrek en aan ideeën vast ook niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldig feestje Sofie, zo jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik kijk uit naar al de mooie projecten die je gaat maken. en ik hoop je een andere keer te ontmoeten. liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Esther, ik keek er ook enorm naar uit, om je te ontmoeten. We zullen dat zeker in de toekomst wel nog eens kunnen doen, niet?!

      Verwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!