vrijdag 25 mei 2018

Miriams gehaakte sjaal


Toen ik Lidy en Miriam ontmoette,
kocht ik ook hun boek ‘Crafdates’.



Daarin sprong deze sjaal direct in mijn ogen,
Mede omdat hij er snel gehaakt uit ziet, en dat is ook zo.
En eentje in een vorm, waarvan ik er nog geen in huis heb.


Bovendien was ik op slag verliefd op deze kleur en garen bolletjes.
Ze voelen echt zacht en niet stug aan...


De keuze voor de rand werd mint, roze kon ook,
maar blauw/groen combi is meer ‘Fie!’.


- - - 
haaknaald 5,5
3 bollen Borgo de Pazzi, Giza kleur 14
patroon uit het boek ‘Crafdates’ p.100
- - -

*Dit blogbericht is niet gesponsord door derden*

12 opmerkingen:

  1. Tof, mooi patroon....ik geloof dat ik deze ook nog niet heb:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem25.5.18

    Ja, dat dacht ik wel dat je voor mint ging kiezen, vandaar dat ik op je facebook expres 'roze' had gezegd :-)
    Nee, roze had er ook echt goed bijgepast, maar jij moet de sjaal dragen dus je moet kiezen waar jij je goed bij voelt! Hij ziet er heel leuk uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi. Ik dacht al, wie me 'goed kent' kiest toch geen roze voor mij ;-)

      Verwijderen
  3. Zeer mooi, ben ook helemaal fan van de kleuren ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo kun je dus een hele persoonlijke sjaal maken.
    Ik vind hem héél erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!
    (Staat ook op mijn wensenlijstje ...)
    Zonnig weekend. Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sofie,
    Oh, wat een leuke sjaal. Als mijn craft dates boek komt, staat die ook op mijn lijstje.
    Heel erg mooi.
    Fijne weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige sjaal heb je gemaakt Sofie! En wat leuk ook dat het formaat nieuw voor jou is. Ik vind dit zelf zo fijn dragen...en de Giza is ook echt heerlijk voor de zomer. En idd je kan met de kleuren gewoon zo lekker varieeen . Bij elke outfit een andere sjaal hihi.
    Veel plezier ook met de andere projecten uit ons boek. Liefs XMiriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi Sofie! Deze sjaal heb ik al in zoveel mooie kleuren voorbij zien komen en altijd zijn ze prachtig!
    Veel plezier van je mooie sjaal!

    Liefs Marijke @zusjeknus

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!