zaterdag 22 september 2018

Grinda Mal shawl

Zo'n mooi kleurverloop dat echt bij me past, 
heel blij mee!


De sjaal is een Cal waarbij er in de zomermaanden gedurende 5 weken
een gratis patroon online kwam bij Lillabjorncrochet.
Het patroon blijft online op haar blog, 
ik begon er ook pas in de tweede week van september aan.


Origineel werd er een ander garen gebruikt,
maar zoals jullie al eerder konden lezen kreeg ik de kans 
van Langyarns om hun garen te verwerken.
Bij deze vond ik de blauwe PUNO wel iets wat echt 'mijn' kleurtjes zijn...


Het garen is heel fijn,
maar ik vond het super om ermee te haken.



Ik hield me aan de 3 delen van het patroon;
voor het vierde deel paste ik het zelf wat aan...
En gelukkig maar, ik heb maar 10 cm meer over,
van de ca 800 meter die op de PUNO zit.



Het kleurverloop lijkt wel gepast voor dit patroon,
eerst het bleke deel, dan wat donkerder en als laatste het donker blauw.
Perfect gewoon.



Zie je mijn eigen gehaakte hartje hierboven? 



---
haaknaald 3,5 mm
Lang Yarns PUNO
1 bol van 200 gram, ongeveer 800m meter
Patroon Grinda mal
---

Voila, weer een haakproject kunnen afvinken.
Heb jij nog veel creaties op je naalden zitten, liggen?

* Het garen in dit blogbericht werd gesponsord door Langyarns*

11 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig! En inderdaad verloopt het garen mooi van kleur, gelijk opgaand met de wisseling van patroon, alsof het garen er speciaal voor gemaakt is. Daar zul je veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Echt mooi! En het kleurverloop is gewoonweg perfectverlopen. BTW prachtige kleur trouwens.
    Momenteel nog aan een vest bezig met kap. Is bijna klaar en zonder patroon deze keer.


    Fijn weekend, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige shawl, Sofie. Echt een plaatje!😍💙
    Fijn weekend.
    Liefs,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet alleen het kleurverloop is mooi, aar de patronen zijn ook nog eens prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sofie,
    Wat een prachtige shawl. Echt super mooi. De grinda mal wilde ik ook eigenlijk nog maken, maar veel op de naald momenteel. Ben druk bezig met het haken van konijnenoren voor bijtringen haha. En ik ga voor vrienden voor kerst allemaal sjaals/col's maken. Echt super veel zin in om aan te beginnen.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, super mooi, Sofie! Zowel het patroon als het kleurverloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat moet gewoon zo zijn, patroon en garen, het kleurverloop is echt perfect!!
    Leuke sjaals, ik hou hier ook zo van, ben nog steeds met 1 bezig, heel simpel patroon, maar het ligt nu op de camping en ik ben thuis, dus haak niks op dit moment.
    Het kriebelt wel hoor, dus binnenkort maar eens kijken waar ik aan ga beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super mooi! De combi van het patroon met het verloopgaren is erg mooi.
    Ja, hier ook nog het een en ander op de brei- en haaknaald. Hoef me niet te vervelen ;-).
    Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, mooi, mooi! Zo ook super om mijn nekje staan! ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige sjaal! Heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie sjaal, de kleuren zijn idd prachtig. Hier ga je veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!