zondag 28 oktober 2018

Roze berendeken


Tadaa, het is klaar.
En baby x, die elk moment de wereld kan 'betreden' wachtte blijkbaar tot ik klaar was met het dekentje. 







Ik knipte het juiste stuk fleece van het gekochte stuk af.


En vooraf mijn gehaakte berendeken heb ik laten blocken 
met speldjes op een zachte ondergrond. 
En wat nat spuiten...


Het samen naaien van beide deed ik met de feston steek.
Zo is het gehaakte dekentje mooi op het fleece dekentje bevestigd.
En lekker warm, hé!
Zo zitten de draadjes, die ik meestal liet meelopen toch goed en veilig verstopt, 
onder de fleece.





- - -
haaknaald 3,5
witte fleece, stopnaald 
Afmetingen deken 80cm op 60 cm
- - -


Ook hier haakte ik een dekentje met dit garen.

Zo blij met het resultaat...
Nu hoopvol wachten tot ik baby x in het beren dekentje kan wikkelen!

9 opmerkingen:

  1. Blijft leuk, deze techiek. Alleen die draadjes...
    Hij wordt mooi Sofie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk!!
    Baby X boft maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Fie, maar al die draadjes.....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ging redelijk, aangezien ie aan de achterzijde liet meelopen. Had niet zoveel afhechtwerk nodig.

      Verwijderen
  4. Heel erg mooi Sofie 💟🐻💟 en bedankt voor de link naar de mooie uilen tekeningen 🦉😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan!
    En nu geduldig wachten op de komst van 't nieuwe wereldwondertje ...
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!