dinsdag 16 oktober 2018

Boek 'Vrolijke babytruitjes'

Zo blij met dit 'Vrolijke babytruitjes' brei-boek.
Breien, combineren en variëren maar!


Want er staan heel wat dieren-patronen in, 
die je trouwens ook kan gebruiken om een pixeldeken te haken.
Onder andere een schaap, slak, octopus, ijsbeer en een beer...
Elk voorpand heeft een dier 
en bij de achterkant kan je zelf variëren 
met een strepen- of stippen patroon.
De patronen staan uitgeschreven voor maat 74, 80 en 86.
Ik vermoed dat ik er wel eentje voor baby x zal breien.

En het leuke is, ik kreeg via uitgeverij Lannoo 2 dezelfde boeken, 
dus geef ik er eentje weg.
update 
--- eind oktober winnaar bekend, helaas geen reactie :-(
--- eind november tweede actie via FB

15 opmerkingen:

  1. Anoniem16.10.18

    Wat een leuk boek en een lieve actie!
    Ik loot graag mee maar niet voor mijzelf. Ik zeg lekker nog niet wie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. War een leuk boek Daar kan je veel moois uit maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige babytruien. Leuk dat je zelf kunt variëren en de achterkant anders kunt maken.
    Dit boek komt precies van pas met twee baby's in de familie in drie maanden tijd. Ik waag graag een kansje. Nu fingers crossed.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke truitjes. Ik ding graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog geen baby'tje in de familie dus ik gun een ander graag een extra kansje. ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk boek!!!
    Jammer genoeg geen baby's in de familie anders zou ik er zeker ook iets uit maken.
    groetjes.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben net voor de 1e keer oma geworden. Lijk me geweldig om voor mijn kleinzoon truitjes te maken, dus dit boekje wil ik dan ook heeeeeeel graag winnen


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe niet mee, want de kans dat ik hieruit ga breien is erg klein. Maar het ziet er wel erg gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk boek. Ik doe graag mee, ik hoop voor het eerst oma te worden in november. Het boek kan ik goed gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk boek ik waag een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Truus
    Wat een mooi boek, ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat lijkt me een leuk boek! Toch 'ns naar kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je echt eens uitzoeken. Voorlopig nog geen trui begonnen, maar dat komt wel, als ik de tijd vind ;-)

      Verwijderen
  13. Toffe actie! Ik loot graag mee! Had hem eens geleend van de bib, leuk boekje.
    Zou leuk zijn, mocht ik hem winnen, maar ik wens iedereen veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk! Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!