zondag 18 november 2018

Wooladdicts Air sjaal


Een kleine maand geleden begonnen aan deze kabel sjaal. 
Zo knap van mezelf dat dit lukt.


Het extra fijne merino zorgt voor een zacht, warm gevoel. 


Het patroon vond ik in het 'how to' brei boek van Langyarns. 
Ik gebruikte slechts 3 bollen en zo heb ik er nog over voor de polswarmers die ook in het magazine staan...
Mijn sjaal is 160 cm lang, zodat die één keer rond mijn hals kan. 


- - - 
breinaald 8
Langyarns Wooladdicts Air kleur 1001.0074
patroon uit het magazine 'How- to' Wooladdicts #1
- - -

Ook op volgende link haakte ik een sjaal met hetzelfde garen Blokjessjaal.

* het garen en magazine is gesponsord door Langyarns*

5 opmerkingen:

  1. Die is goed gelukt.
    Mooie, winterse kleur vind ik dit, ijsblauw noem ik dat ook wel.
    Het staat je goed, leuk dat je nog wol over hebt, kun je er een set van maken, met polswarmers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sjaal. Klopje op jouw schouder, want dit breiwerk heb je goed gedaan. Leuk dat je er polswarmers bij maakt.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gelukt knappert ik wist wel dat je het kon 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie zachte sjaal en de kleur en het patroon vind ik ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige sjaal. Knap gedaan!
    Ben benieuwd naar je polswarmers.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!