vrijdag 20 juli 2018

Blokjes sjaal

Om bij mijn muts een warme sjaal te hebben, 
breide ik deze zachte, losse versie met de nieuwe winter bolletjes van Wooladdicts.







- - -
breinaald 10 
Wooladdicts Air 
26 beige -  74 groen
patroon uit het boek 'Jules en Julie 3' p. 122
- - -

Deze perfectie mag deze sjaal wel hebben  niet?! 


En met de rest breide ik nog een haarband. 
Ik had met één bolletje genoeg. 

- - - 
Breinaald 8
Wooladdicts Air 74
Boek - Jules en Julie 3 p. 123
- - - 
*Garen gesponsord door Wooladdicts, Langyarns*

15 opmerkingen:

  1. Nu ben je echt echt echt klaar voor de winter! Of ga je ook nog sokken breien? ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerlijk, ja, ik wil ooit nog wel een sokken breien... Hihi.

      Verwijderen
  2. Anoniem21.7.18

    Mooie kleurtjes! Ik breide ooit een kussen met deze 'blokjes'steek en vindt het effect voor een sjaal ook echt prachtig! Goed idee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat dit een heel 'oud' patroon is, maar in combi met een zacht wolletje krijgt het inderdaad een fijne uitstraling, hé.

      Verwijderen
  3. Wat een mooie sjaal!
    Leuk met die blokjes. Geeft een mooi effect.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie set heb je gemaakt.
    Nu maar hopen op een zeer koude winter😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar die koude winter mag nog heel lang wegblijven, hoor! Hihi

      Verwijderen
  5. it is beautiful set and lovely colors! looks like it is going to be cozy winter for you :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thx Lalka, nice to read your comment here ;-)

      Verwijderen
  6. Dat is raar, ik zag bij Pippa een link naar je blogje staan, met als titel HELP. Dus ik klik het snel aan, heb je helemaal geen hulp nodig, je hebt gewoon een hele leuke set gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is er wel nog hoor, maar om mijn fervente blog volgers niet te laten panikeren, heb ik het verbannen naar een eerdere datum, zie http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/2018/07/help.html
      Groetjes Sofie

      Verwijderen
  7. Prachtige sjaal in een nostalgisch blokpatroon. En die haarband is echt een toppertje erbij! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke sjaal! Je zit er straks warmpjes bij als het kouder wordt 😉.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!