zaterdag 14 juli 2018

Sim, de unicorn

Als je heel wat haakboeken hebt, 
is het kiezen van een nieuw project wel tof. 




Deze unicorn is naar een patroon van Mari-Liss Lille haar boek.


Ik vormde Sim, de zebra om naar een unicorn. 
Eentje voor baby x, waar ik begin november 'meter' van wordt. 
En het leuke is dat deze knuffel een muziekdoosje in de buik heeft zitten. 


De voorpoten heb ik enigszins veranderd, omdat me dat zelf beter uitkwam... 


- - - 
haaknaald 2,5 
Lana grossa cotone kleur 57 donkerroze, 51 licht roze 
12 mm oogjes 
vulling, stopnaald 
patroon boek 
'Betoverende Amigurumi knuffels 2'
van Mari-Liss Lille
- - - 


Hieronder kan je het muziekdoosje horen... Cute  niet?! 



De patronen zijn netjes opgesteld, alle rijen onder mekaar, wat ik makkelijker lezen vind. 
En ook een puppy, big, koe, uil, konijn en onder andere een beer komen er aan bod. 
Genoeg lieve knuffels om te haken.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Sofie,
    Heel erg leuk :)
    Lijkt me ook een heel leuk haakboek.
    Groetjes en een fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief zeg.
    Altijd leuk om een patroon zelf aan te passen.
    Zo wordt het en nóg persoonlijker kado.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sofie,
    Wat een leuke eenhoorn. Super schattig.
    Fijne zondag

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig cadeau! En zo leuk met het muziekdoosjes erin.
    Mooie plaatjes heb je bovenaan je blog trouwens. Leuk!!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!