maandag 23 juli 2018

Zuiders tasje


Een leuk - makkelijk mee te nemen - vakantie - schoudertasje gehaakt. 


Ik winkelde daarvoor in mijn eigen 'garen' kast, hihi. 
Het schoudertasje is gevoerd met een stofje en voorzien van een rits.
Ook het lange tas hengsel werd gehaakt. 
En om het af te maken, naaide ik er een lederen label op. 


- - - 
haaknaald 4,5 mm
Amore jeans 115, Borgodepazzi 
kleur 2 (1,5 bolletje) 
rits, lapje stof, fijne naald en naaigaren 
stopnaald 
label van 'De haakfabriek' 
- - -


Ik heb de tas voor de eerste keer aangedaan 
bij een uitstap in eigen land. 
Mijn telefoon en het nodige passen er perfect in.


CWRM in Ieper.
Mijn man en ik maakten in september 
één van de 600000 beeldjes, 
die één voor één een gesneuvelde moeten voorstellen... 



Indrukwekkend... 

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig tasje!
    Tassen kun je nooit genoeg hebben ;-).
    Zonnige groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk schoudertasje en altijd handig in gebruik ...
    Afgewerkt tot in de kleinste details ...
    Ieper echt de moeite waard om te bezoeken ...
    Tof dat jullie ook een beeldje maakten voor een ziel ...
    Fijne vakantie ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig tasje in een mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk handig tasje, en heerlijk shoppen in je eigen kast! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker erg indrukwekkend.
    Fijn en handig tasje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!