dinsdag 17 juli 2018

Onderzetter en een keileuke vis


Bij het zien van deze mandala, 
duik je gewoon in je katoentjes kast, zoek je 6 kleuren uit en
haak je dit gratis patroon.

- - - 
haaknaald 2,5 mm
Yarn and colors 'must - have' 
kleur grijs 94, 96
groen 85, blauw 65, 70
restje wit
stopnaald
gratis haak patroon Ingrid ism By Claire & Friends 
- - - 


En toen ik vorige week aan zee was, 
vond ik deze steen, kei. 
Bij Carla zag ik een kei - leuk patroon om deze steen tot een vis om te haken. 


Bovendien ook handig om te gebruiken bij het haken uit een boek. 
Zo houdt deze vis mijn bladzijden waar ik die wil hebben...

- - - 
haaknaald 2,5 mm
restjes katoen garen 
kei
textiellijm
gratis haak patroon Mrs hoooked 
- - - 

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurtjes gebruikte jij voor de onderzetter.
    Staat vast heel gezellig op je tafel.
    En die kei leuke via had ik ook al gezien, ben alleen vergeten om hem te haken , lijkt me zo makkelijk om straks op de camping de krant te lezen, kan ik de kei-vis erop leggen zodat ik rustig kan lezen.
    Wie weet komt het er nog van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die vis is steengoed gelukt, heel leuk!
    Mooie mandala heb je er van gemaakt, de kleuren combineren prima met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem18.7.18

    Die vis vind ik nog het leukst, zoals je in de titel zei: keileuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een KEI leuk idee en KEI mooi gehaakt ...
    De week is in twee ... Fijne woensdag Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die mandela is goed gelukt! Mooi! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!