zaterdag 12 januari 2019

Konijntjes snuf

Ik kocht een haakpakket bij mijn bezoek aan de Handwerkbeurs in Gent.
Wel in het roze, maar nog niet gehaakt.
Aangezien het patroon gratis wordt bijgeleverd, ging ik met eigen materiaal aan de slag.


Het werden twee blauwe konijntjes
met een belletje er in.
Ik naaide er de oogjes op ipv veiligheidsoogjes te gebruiken, zoals aangegeven in het patroon.
Vond dit veiliger... 


- - -
haaknaald 2,5
Yarn and colors must have blauw 64 (licht), 68 (donker)
wit 001, zwart 100, restje grijs
houten ring, belletje of rammelaar
Haakpatroon Stip & haak
- - -

7 opmerkingen:

  1. erg leuk. Geborduurde oogjes zijn wel het allerveiligst voor kleine mensjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Ik denk ook dat geborduurd het veiligst is, je weet maar nooit hoe die kleintjes die oogjes eruit kunnen peuteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes. Leuk!
    Ik kies ook altijd voor borduren. Veilig, maar juist ook heel mooi, vind ik ;-).
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk.
    Goed idee voor mij om te maken, vrienden van ons verwachten een tweeling, dus misschien kan ik zoiets voor ze haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes. Dat zijn zulke leuke cadeautjes om weg te geven.
    Fijne maandag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!