zondag 3 februari 2019

Pascal pauw

Een nieuw haakboek in huis en er direct iets uit willen haken, 
herkenbaar ?! 
Bij dit 'Bookies in love' boek had ik dat wel.


Ook omdat de projecten super vlug gehaakt kunnen worden.
Eerder haakte ik uit Jonas Matthies' eerste boek de flamingo al.


In zijn tweede boek staan vooral 'verliefde' duo's...
Zoals Katinka, de krokodil & Hans, de haai. Paloma, de panda & Albert, de aap.
Zelfs Kamiel, de kerstman & Rudolf, het rendier kregen een patroon in het boek.
Ik koos voor Pascal, de pauw, met zijn kleurrijke staart. Hij is verliefd op Ursula, de uil...


Ook in dit boek staan alle boekenleggers stap voor stap uitgewerkt.
En heel wat foto's ondersteunen de patronen tekst uit het boek.
Wat het voor een beginner ook haalbaar maakt om er iets uit te haken  niet?!

- - - 
haaknaald 3
Yarn and colors musthave blauw 60, 64, 68
restje geel, groen, wit, beige
Patroon uit boek ‘Bookies in love
- - -

7 opmerkingen:

  1. Prachtig, vooral die pauwenstaart! Een vriendin van me heeft het eerste boekje en is ook heel enthousiast :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij een erg leuk boek, ik ken het niet.
    Wat een lieve Pauw maakte jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er alvast super leuk uit! Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. Ze zien er echt super leuk uit.
    Fijne maandag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en er uit willen haken snap ik direkt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke boekenleggers!
    Herkenbaar om direct aan de slag te willen gaan ;-).
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk boek! Gaaf, die pauwenboekenlegger. Ik heb al gelijk een idee voor wie ik die zou willen maken... 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!