vrijdag 22 februari 2019

Mijn gebreide kimono


Op de valreep klaar, mijn comfy kimono... 
En hij zit ook perfect! 


Ik ga er morgen mee showen op de tweede yarn diva party, georganiseerd door Christa.
Maar later meer daar over...


Eerst wat show foto's... 



Ik breide naar eigen gevoel de kleuren, en wat anders dan het patroon aangaf. 
Meer bepaald het patroon dat ik wilde, breide ik alles hetzelfde in plaats van een wissel tussen de steken.
Zo zie je allemaal v'tjes aan de voorkant.






Ik kreeg wat online hulp van Ingrid en Karin. 
Waarvoor dank je wel! 


- - - 
breinaald 4 en 4,5
Wooladdicts water, baby alpaca 
12 bolletjes gecombineerd met:
zwart 1003.0070
grijs 1003.0005
roze 1003.0019
groen 1003.0074
Patroon uit magazine Wooladdicts #1
- - - 


3 opmerkingen:

  1. Leuk! Mooie kleuren.
    Knap werk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk vest ik zag de foto's vanmiddag al op insta mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vest lijkt me dat, leuk dat je er meteen de blits mee kon maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!