vrijdag 26 april 2019

YLA box


YLA box is een maandelijkse doos, die je kan bestellen.
Daarin vindt je een ongekend haakproject, inclusief garen, haaknaald en leuke gadgets.

Het haakproject is ontworpen door een bekende haker, telkens binnen een bepaald thema.
Voor april mag Dendennis de box vertegenwoordigen.



Er werd een wedstrijd georganiseerd waar bij de winnaars de april, mei en juni box zullen ontvangen.
En ja, ik ben uitgekozen!
Ik ben één van de 10 Brandreppers.
Dus zal ik jullie kunnen plezieren met info en een kortingscode,
zodat ook jullie kunnen ontdekken wat er in een komende ylabox te vinden is.

De april boxen worden na het weekend verstuurd... 
Spannend dus.

- - -
Update voor mijn volgers! 
Wil je genieten van een eenmalige 10% korting bij bestelling van een abonnement op je yla box? 
Gebruik dan de code 
'YLABOXSOFIE10'
Code geldig tot en met 31 juli 2019
- - -

1 opmerking:

  1. Spannend hè Sofie?
    Ik ben ook zó benieuwd naar de inhoud van de box! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!