woensdag 17 april 2019

Nog een ijsvogel trui...


Mijn tweede afgewerkte trui in een weekje tijd,
die ik voor de vakantie al begonnen was,
kan ik jullie showen.


Want mijn eerste is ondertussen bij mijn mama beland.

En omdat ik het patroon van Sascha zo tof om te haken vond,
begon ik begin april eentje voor mezelf.
Ik ontving begin dit jaar de tweede Wooladdicts #wacraftbox met daarin het nieuwe garen voor de zomer. En begon met de happiness bolletjes.
Maar te weinig garen, dus moest ik bij bestellen...



Ik ben zo blij met de kleuren combi, waar mijn jongste me echt bij hielp.
Het zomerse aanbod van Wooladdicts, Happiness, 
is een heel zacht, licht voelend garen van katoen en nylon.
Op elk bolletje van 50 gram zit ongeveer 135m.
En ik had in totaal 7 bollen nodig.



Ik haakte korte mouwen, 
dan kan ik het als shirt aantrekken.



- - -
haaknaald 4,5 en 5

1013.0035  donker blauw 
1013.0098  kaki
1013.0039 beige
1013.0034 licht blauw 
haakpatroon IJsvogel trui
- - - 


Ik ben stiekem ook super trots op mijn ijsvogel trui...
Nu hopen dat mijn mama deze ook niet wil!
Hihi...

10 opmerkingen:

  1. Prachtig Sofie en als ik eerlijk mag zijn is dit mijn favoriet 😍
    Vind het een hele mooie kleurencombinatie die zo mooi overgaan
    Geniet nog even verder van je vakantie ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sofie,
    Wat een ontzettend leuke trui. Leuk met al die kleuren.
    Fijne woensdag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik snap het hij is echt heel gaaf !!!!!leuk dat je kind mee hielp met de kleuren :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuk.
    Wat grappig dat de eerste zo bij je moeder in de smaak viel dat zij hem nu heeft.
    Ze zijn ook werk heel erg leuk, en héél erg draagbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie trui en de kleuren zijn weer 😍💙.
    Fijne vakantie nog.
    Liefs,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! Wat ben je productief trouwens, zoveel truien in zo'n korte tijd.
    En erg leuke foto's weer, knap hoor, ook die selfie is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig shirt. Staat je supergoed. Mooie kleurencombinatie. Ik zou deze zeker zelf houden.
    Je kunt er altijd nog een voor jouw mama haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi! Staat je heel leuk.
    Ben weg van deze mooie kleurencombinatie.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!