donderdag 28 maart 2019

Ijsvogel trui

Wanneer je de kans krijgt om een trui te testhaken van Sascha...
En waarbij het resultaat echt heel mooi is en perfect passend.


Ik koos voor een korte mouw. 
Het patroon is uitgeschreven met lange mouwen, die je dus naar eigen inbreng kan korter maken. Tussendoor wat passen is in dit geval aangewezen.
Er zijn 4 maten voorzien, 
nl. small, medium, large en ☓ large. 



 
Bij het testen heb ik er 3 gehaakt, 
waarbij mijn blauwe versie toch de beste was.


Deze bovenste was niet helemaal mijn 'ding' door de kleuren.
Maar de bolletjes had ik nog liggen van een ander haakproject dat nooit afraakte.

- - -
haaknaald 4,5
Borgodepazzi 'Dalia' kleur 90
haakpatroon van Sascha
- - -

Ik ben alvast super enthousiast over mijn eigen haakwerk.
En jij ?!

Wil je me volgen op fb en zo geen blogberichten missen,
klik dan hier

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kleur, die blauwe!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi truitje Sofie, dat blauw staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuke blauwe trui en idd mooier dan die met kleuren.
    En de ijsvogels zien we hier in de buurt, vooral bij het natuurgebied, ook al zo mooi blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor.
    Die blauwe zit ook mooier.
    Staat je goed.
    En voor het komende voorjaar natuurlijk heerlijk, die korte mouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel tof die mooie ijsbauwe versie. Staat je leuk.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Niets zo knap als een goed passend kledingstuk haken en dat is je (zeker met het blauwe truitje) perfect gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sofie,
    Een prachtige kleur voor dit schitterende kledingstuk. Wauw, echt super gaaf.
    Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!