vrijdag 22 maart 2019

Hé Roodkapje, waar ga je heen...?

Op de handwerkbeurs in Gent, 
kocht ik dit haakpakket en ook het boek.
Ik begon er direct aan, 
maar dat 'fluffy' garen deed me toch soms in de garen krabben...
Het is immers niet makkelijk om de gehaakte steken te tellen daardoor.
Maar door rustig en genoeg steekmarkeerders te plaatsen,
is het me toch gelukt.



Het haakpakket was volledig, inclusief deze houten knoop
'Knuffel mij'.
En ik had er meer dan voldoende garen voor.
Altijd leuk als je genoeg hebt en niet moet gaan twijfelen,
of alles wel goed zal komen, niet?!







Ik ben zo blij dat ik het deze keer heb afgewerkt,
een doel dat ik in februari voor mezelf had opgesteld.



---
haakpakket aangekocht bij Cute dutch 'Roodkapje'
Boek Woolytoons 'Knuffeldeken 2'
haaknaalden, vulling
---


Naast Roodkapje bevat het boek ook de wolf, natuurlijk.
En het is echt een knuffeldeken door de garen keuze, 
namelijk Scheepjes Sweetheart Soft.


10 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Wat een ontzettend leuke knuffeldeken. Ik heb ooit geprobeerd met fluffygaren te werken maar dat was geen succes, dus ik vind het ontzettend knap hoe je dit gemaakt hebt. Echt te schattig gewoon.
    Fijn weekend alvast.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig knuffeldeken Sofie een echt 'pronkstuk' 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige knuffeldeken. En lekker zacht. Leuk om bij Roodkapje ook de wolf te kunnen maken. Al weet ik niet of kinderen graag knuffelen met de wolf uit het sprookje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty en dat fluffy garen is echt wel een dingetje om mee te werken ik snap het helemaal zonder markeerders lukt dat zeker niet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Hoe groot is de doorsnee eigenlijk?
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het niet exact gemeten maar toch meer dan 1 meter, hoor ! Dus best groot om te knuffelen.

      Verwijderen
  6. Prachtig Sofie ... je mag fier zijn op deze creatie 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd, ze heeft zulke mooie krullen en een hoog knuffelgegalte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, wat een schatje! Een heel tof patroon zo te zien, met al die mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!