woensdag 20 maart 2019

Mini vogel

Een nieuw (vertaald) haakboek in mijn boekenkast, 
maar niet voor lang, 
want ik zocht er onmiddellijk een project uit.


Het boek 'Superzachte knuffels van snoezig haakkatoen & lieve lapjes' is een vertaling van een Frans haakboek.

Leuk dat we dus in onze taal aan de haak kunnen, niet?! 


Ik koos voor deze mini vogel  die ook nog een papa en een mama heeft...
Op tijd klaar voor de lente!



Naast de vogeltjes staat er een muis, een kleurrijke egel, de jongenskat, een bij, prinses Fleur en nog veel meer in. 
Het boek heeft dus heel wat knuffels met een hoge aaibaarheidsfactor.


- - -
haaknaald 2,5 
Langyarns merino 200 bébé roze
restje zwart en roze katoen
veiligheidsoogjes 6 mm
stopnaald, vulling, vilt
- - -

Ik wil het knuffel konijn van op de kaft ook nog haken.
Ken jij het boek al? 

5 opmerkingen:

  1. Ken het niet.
    Ziet er leuk uit.
    Je vogeltje is in ieder geval prachtig.
    Mooie kleur gebruikte je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het boek niet, lijkt me een gezellig en leuk boek :)
    Je vogeltje is schattig en precies op tijd voor de lente :)
    Veel plezier van je nieuwe haak boek, groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk vogeltje. Echt te schattig. Ik kende het boek nog niet. Mooi.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo schattig Sofie en in pastel kleurtjes 🌸
    Volgens mij zijn de planken van het terras gereinigd 😉
    Fijne donderdag ... lieve & creatieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!