woensdag 13 maart 2019

Roze puno sjaal

Wie me al een tijd volgt, zal weten dat ik eerder een blauwe bol 'puno' haakte tot een sjaal.
Ik ontving deze roze bol en wilde er een andere driehoeksjaal mee haken.





Het kleurverloop is zo mooi;
eerst het zachte roze en naar het einde toe het felroze. 
Je kan uiteraard ook de bol van buitenaf beginnen ophaken. 



En je kan die op verschillende manieren dragen, want hij is echt wel groot.






Bij het zien van deze bol wordt je toch blij! 


Een hele uitdaging, want ik begon met een bestaand patroon
en haakte verder naar eigen smaak.



- - -
haaknaald 3,5
978.0065
- - -

Ben jij fan van bollen met kleurverloop?
Of verkies jij een bol uit één kleur...

9 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het patroon te delen 😉
    In één woord: schitterend 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is mooi.
    En zo lekker vrolijk.
    Mooi patroon ook.
    Ik hou van gemêleerd garen, vind ik vaak nóg mooier dan kleur verloop garen.
    Je gaat vast veel plezier hebben van deze schaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleurverloop heeft jouw sjaal.
    Veel plezier ervan!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sofie,
    Wauw wat een mooie omslagdoek. Ik ben echt fan van omslagdoeken/sjaals. Heel mooi kleurverloop.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg mooie sjaal heb je gemaakt van die prachtige bol. Ik vind ze er altijd zo verleidelijk uitzien, die mooie bollen met koersverloop, maar kies zelf toch liever voor één kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Begrijpelijk, soms kan het kleurverloop niet zijn wat je ervan verwacht...

      Verwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!