donderdag 7 maart 2019

Granny square deken, part I

Haken zonder erbij na te denken, herkenbaar?!


Ik ging uit van een grote granny square.
Waarbij ik naar eigen gevoel 7 kleuren 
met mekaar ging combineren. 






Wanneer je blij wordt van bolletjes 
en een leuk, eenvoudig patroon in gedachten hebt, 
dan kan je meteen aan de slag.




---
haaknaald 5
Langyarns Cashmerino bolletjes, van elk kleur 2
1012.0024,  .0026, .0023, .0009, 
.0074, .0050, .0048
- - - 



Ik kreeg van Carolien de tip om rij per rij aan de andere kant te haken.
Zo trekt je granny niet scheef en blijft het een mooi vierkant.


De kleinere granny's naai ik aan één kant vast met naald en draad.
Nu nog de finishing touch en ik ben klaar.
Wordt vervolgd...

5 opmerkingen:

  1. Dit ziet er veelbelovend uit, nu al.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu al heel mooi!
    Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf heerlijk simpel patroon mooi eindresultaat in zicht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren Sofie. Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat. Wauw.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wunderschöne Farbzusammenstellung.
    Liebe Grüsse
    Esti

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!