zondag 10 maart 2019

Granny square deken

Mijn krokusvakantie haakproject is klaar.
Ik begon met het haken van een grote granny square met ongeveer 34 keer afwisselen met een ander kleurtje.



Waarbij ik direct de draadjes wegwerkte.
Bespaarde me op het einde heel wat 'afwerk stress'...



Het deken heeft een afmeting van 90cm op 115cm.



Aan de boord haakte ik nog een toer of 4 met vasten.




---
haaknaald 5
Langyarns Cashmerino bolletjes, van elk kleur 2
1012.0024, .0026, .0023, .0009, 
.0074, .0050, .0048
- - - 



Deel 1 kan je hier terug vinden op mijn blog. 
Nu de rest van mijn onafgewerkte projecten eerst verder zetten, 
vooraleer ik iets nieuws begin.

7 opmerkingen:

  1. Een hele mooie deken is het geworden. Heel slim om tussendoor al de losse eindjes weg te werken, dat is altijd zo'n ellendig werkje aan het einde van een project. De kleurencombinatie is tof, lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt flink door gehaakt in jouw vakantie. Met een prachtige deken als resultaat. De kleuren zijn mooi, vrolijk. Ik ben benieuwd waar je nu mee bezig gaat.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sofie,
    Wauw wat een ontzettend mooie deken. De kleuren vind ik zoooooo mooi.
    Een goede besteding van je krokusvakantie :-).
    Fijne maandag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, frisse deken. Helemaal passend bij het voorjaar, de krokusvakantie!
    Het lijkt me heel fijn, zacht garen; zo van de foto's te zien. Ik ga het eens in een wolwinkel "in het echt" voelen.
    Slim om alle draadjes direct af te werken. Scheelt zo aan het einde.
    Veel plezier met je volgende projecten.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig ie ie geworden heerlijk zo'n patroon mooi resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke deken Fie, heel slim om direct de draadjes af te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig mooi dekentje. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!