zaterdag 9 maart 2019

Kattenoog sokken

Kattenoog sokken of catseye socks genoemd.
Als je goed kijkt,
zal je begrijpen waarom ze die passende naam kregen. 


Ik heb de eer om me bij het ‘testhaak groepje’
van Sascha te mogen voegen.
Ze is bekend van de lappenpoppen, waarvan ze ondertussen al twee boeken van uitbracht.
Mijn eerste 'opdracht' was om deze sokjes te haken. 


De garen keuze mocht ik zelf doen en aangezien ik de sokken bolletjes van Langyarns nog had liggen, 
leek het me leuk om dit daarvoor te gaan gebruiken.
Want sokken breien is nog niet mijn ding... 


De sokjes die ik testte zijn voor een baby van 0 tot 6 maand.
Haar haakpatroon heeft sokken die je tot maat 45 kan haken. 
Dus het hele gezin kan je voorzien van warme voeten.
Naald 4 voor het garen lijkt te groot, maar dat mag best.


- - -
haaknaald 4
Langyarns JAWOLL kleur 83.0116
Patroon van A la Sacha
 in Engels en Nederlands klik
- - -
Weekend 9 en 10 maart kan je het haakpatroon met korting kopen




Mijn passend model is Méline, 
mijn 4 maanden jong metekindje. 
De sokjes passen haar perfect.

2 opmerkingen:

  1. Wat schattig ziet ze er uit! met die leuke sokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sofie,
    Wat een leuke sokjes. Wat gaaf dat je mocht testhaken. Het staat Méline prachtig.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!