woensdag 9 oktober 2019

Eline cardigan

Mijn Eline gilet is klaar. 
Ik vond de gepaste knopen nog niet, 
maar kan het zo wel showen. 
Want het doet echt deugd om nu een dikkere trui aan te doen, niet?! 

Ik vond het patroon in een magazine van Veritas.
Gebreid met grote naalden en een enkele draad. 
Want de bolletjes die ik liggen had waren dikker dan het garen
dat in het patroon werd verwerkt... 



Ik vind de bruin, blauwe schakeringen in de bollen zo mooi.
En ik koos ervoor om geen zakken erop te maken.




- - -
breinaalden 8 en 9
6 bollen Rubi, Lana Desde 1905, Mia
kleur 004
Patroon Eline uit 'Breiwerk' nr. 19 Veritas 
#madewithveritas 
- - - 


Ik ben super blij met hoe het is uitgebreid, hihi. 
En nu verder aan mijn sokken!


5 opmerkingen:

  1. Prachtig vest, Sofie; staat je erg mooi. En de kleuren in het garen zijn inderdaad geweldig.
    Fijne dag!
    Groetjes,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige, stoere trui, of beter, een vest.
    Mooie herfst kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker warm vest, die komt nu goed van pas met dit herfstweer!
    groetjes.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig vest. Mooie kleur.
    Staat je heel leuk.
    Knap gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk vest! De pasvorm staat je erg goed. Lekker om te dragen met het kille herfstweer van afgelopen week.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!