vrijdag 7 februari 2020

Toco, de toekan

Het boek "Zoomigurumi 9" doet me weer zin krijgen 
in het haken van knuffeltjes,
valt dit op?!
Hihi...


De toekan vind ik een kleurrijke vogel.
Origineel is die in het zwart,

maar ik wilde er mijn eigen kleuren aan geven.
Zo valt ze niet op tussen fleurige lentebloemen,
die weldra overal zullen groeien.


Mijn toekan is gehaakt met de bolletjes katoen, 
die ik van Hobbii toegestuurd kreeg.


- - -
haaknaald 2,5
groen/blauw 27
roze 61, 62
zalm 65
licht grijs 73
blauw 78
vulling, stopnaald, veiligheidsoogjes 10 mm
Patroon Toekan uit het boek
- - -


Af en toe is het een heel gepriegel met de kleine onderdelen.
Maar als ik het eind resultaat zie...


Wist je dat ik een haaknaald heb,
met mijn naam 'Fie haakt!' er op?
Besteld bij Studio Woord en Draad.
Mijn amigurumi-naald, zoals ik ze graag benoem.


Meer zoomigurumi knuffels zien? Klik

9 opmerkingen:

  1. In deze kleuren zeker net zo leuk als het origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juist dat kleurige vind ik zó leuk aan deze knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje. Lief in deze kleuren.
    En je haaknaald ... heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke toekan heb je gemaakt Sofie. Echt zo leuk. Van zulke posts krijg ik ook weer zin om amigurumi's te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige vogel. Je hebt er duidelijk jouw eigen draai aan gegeven. Dit haakboek staat vol leuke beestjes, dus dit was vast niet de laatste die jij eruit haakte.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige toekan, en zò netjes gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!