zaterdag 1 februari 2020

Jaar van de rat

Het Chinese Nieuwjaar was vorige week al.
Zo had ik tijd genoeg om deze rat, een gratis haakpatroon, te kunnen haken. 


2020 is trouwens het jaar van de rat. 
En Esther zette weer haar haakskills online.
Zodat we allen deze fijne rat kunnen haken. 


Ik kreeg van Hobbii een hele zak met katoen bolletjes toegestuurd.
Perfect om amigurumi en andere haakprojecten mee te maken.


Ik vind het 'Rainbow 8/4'
echt fijn om te verwerken, 
je hebt ook een enorme keuze aan kleuren.
Zo vind ik de geborduurde 'M' wel goed uitkomen... 


Super handig is het start label, 
zodat je het bolletje vanuit de binnenkant kan beginnen. 
Iets wat ik echt wel op prijs stel! 


- - -
haaknaald 2,5
Hobbii Rainbow 8/4
grijs 73, blauw 70, licht roze 61,
fel roze 62, groen 74
vulling, stopnaald, steekmarkeerder 
gratis haakpatroon rat Essiebirdies
- - - 


Alle Essiebirdies creaties.

Dus voor mij een leuke aanwinst, 
die rainbow bolletjes van 100%katoen.
Dank je wel daarvoor.

*Hobbii gaf mij de Rainbow 8/4 bolletjes*

7 opmerkingen:

  1. ha ha veel te lief voor een rat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker handig die labeltjes!
    Je rat is leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je rat leuk geworden. Echt zo schattig. Mooie kleurtjes heb je gekregen. Super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke rat. Hij ziet er gelukkig niet zo eng uit als de levende exemplaren. Dit garen heb ik nog nooit gebruikt. Weet je of het veilig is voor babyspulletjes? Helaas zijn lang niet alle katoenen garens geschikt, omdat sommige toch pluisjes af geven tijdens het gebruik. Dat is gevaarlijk voor de longetjes.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem2.2.20

    Wat een leuk ratje is het Sofie! en bedankt voor je lieve blogbericht! liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje is dit.
    Mooi gehaakt heb jij het.
    De starters in de bolletjes zijn inderdaad erg handig vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In het echt houd ik helemaal niet van ratten.
    Deze van jou is juist heel schattig.
    Dat is inderdaad fijn garen. En zo mooi mat van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!