woensdag 29 januari 2020

Kit, de wasbeer

Kit, de wasbeer kan vandaag geshowd worden.


Eén van de vele duidelijke haakpatronen
 uit het nieuwe boek "Zoomigurumi 9".


Naast Kit, kan je ook de rode panda haken.
Ze is er stiekem verliefd op,
als ik haar zo zie kijken...


Ik veranderde de kleuren van Kit, naar eigen inbreng,
vind ik altijd leuk om te doen, niet?!


Maar waarschijnlijk zitten jullie vol spanning te wachten,
want weet je nog:
ik mocht hetzelfde boek van uitgeverij Van Halewyck weggeven.
Waarvoor dank je wel!


- - -
haaknaald 2,5
Lana grossa cotone
grijs 063, blauw 011, roze 058, wit 055
restje zwart
vulling, stopnaald, steekmarkeerder
oogjes 8 mm
patroon uit het boek 'Zoomigurumi 9'
- - -


Ik zette alle namen in een rad,
liet het draaien en...
met wat vuurwerk en applaus kwam deze winnaar tevoorschijn!


Gefeliciteerd Christa,
je mag me contacteren om je gegevens door te geven.
Veel haakplezier met het boek 'Zoomigurumi 9'.
Wie het boek wil ook en heb je niet gewonnen
hier kan je het bestellen.

5 opmerkingen:

  1. Kit is een dotje, als rode panda er is, is de verliefdheid vast wederzijds :-)
    Gefeliciteerd Christa!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sofie, dankjewel. Wat een leuke verrassing. Ik ga er mijn neefjes heel blij mee maken. Dat wordt weer overuren haken 🤗🤗🤗🤗🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje!
    En eigen inbreng is altijd leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind Kit zo ook erg leuk, je eigen draai aan iets geven maakt iedere knuffel uniek.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!