donderdag 2 januari 2020

Moesjessjaal en muts

Eerst en vooral mijn fijne, creatieve wensen 
voor het nieuwe jaar 2020.


Ik mocht vorig jaar dit leuke setje voor Linda gaan testhaken, 
komt goed van pas bij dit koude weer.


Ik gebruikte daarvoor ander garen dan aangegeven,
dat bewijst dat je ook ander garen zeker kan gaan verwerken.
En de pompons aan de sjaal liet ik ook weg.






- - -
haaknaald 8 mm voor sjaal 
haaknaald 6 mm voor muts 
Wooladdicts Air 
2 bollen 1001.0005 grijs 
1 bol 1001.0074 groen
haakpatroon Linda, Trendy met Wol
te vinden bij Gekophaken
- - -

Je kan dit leuke setje nu gratis downloaden,
als dat geen goed begin van het nieuwe jaar is.

8 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Wat een leuk setje. Die ga ik zeker downloaden en hopelijk maken dit jaar haha. Mooie kleuren combi heb je gebruikt. Erg mooi.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie set en lekker warm nu het koud is.
    Lieve groet,

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi!
    Leuk om te variëren met garen, hè?
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hoor. Ook om er een ander resultaat mee te bekomen, hé!

      Verwijderen
  4. Gelukkig Nieuwjaar! Dat 2020 weer creatief zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden Sofie. En fijn dat je hebt willen testhaken. Liefs, Karin 😘

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!