woensdag 15 januari 2020

Warmwaterkruik

Ik kocht in september de allereerste LittleBoxofKnitting.


Een doos gevuld met een brei pakket, 
net zoals de little box of crochet, die ik eerder ook al kocht,
maar dan met een haakpatroon.
En wat voor eentje?!
Echt geschikt voor mij, 

want koude voeten heb ik ook soms bij het slapengaan.


Daar zat alles in om deze hoes
 voor een warm waterkruik te kunnen breien.
Garen, rondbreinaald, 
een boekje met het super duidelijke patroon, 
een mooie steekmarkeerder, 
een postkaart en notitieboekje, 
allemaal in de sfeer van deze box.


Ik kocht in de Action nog een warmwaterkruik
 en die past perfect in mijn gebreide hoes.


Ik paste de hoes wel aan naar mijn eigen brei-'skills'.
Want origineel verander je met de beide kleuren, 
maar bij mij was het echt niet mooi.


Na twee keer proberen dan een wat eenvoudiger 'fie'-patroon gekozen, hihi.
Gewoon een wissel tussen de 2 kleuren naar mijn gevoel,
makkelijk niet?!


Mijn tweede box ligt ook nog te wachten, dus wordt vervolgd.

En nu, nooit nog koude voeten in bed!
"Slaap zacht" voor straks...

3 opmerkingen:

  1. Tofke en het zijn mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw voeten worden nu heel stijlvol warm ;-).
    Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! Nog nooit gebruikt , daar er kersenpittenkussens zijn in de plaats en mijn electrisch deken. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!