zondag 20 september 2020

Boek 'I love sweaters en hoodies'

Naaien,
het is iets wat ik wel graag doe, 
maar dat de laatste jaren wel wat stil heeft gelegen.
Dit boek ik van Fran Vanseveren.
Ze bracht eerder het boek 'I love swaeters' en 'I love t-shirts' uit.


Deze keer bracht ze een uitgebreid boek uit,
waarin je zowel modellen voor mannen, als vrouwen in vindt.
Voor beginners én gevorderden.
In het boek zijn 3 patroonbladen te vinden 
om meer dan "50 sweaters en hoodies" te kunnen naaien.

Het leuke is dat ze komende zaterdag 26 september een gratis webinair geeft,
zodat je ook als beginner wordt aangezet om er toch eentje te naaien.


KLIK hier om deel te nemen aan haar gratis webinair.
Meer info op haar website Madame Creatief.

Ik heb me alvast aangemeld.
Wie weet komt die naaimachine voor een sweater wel weer van onder het stof, hihi.

4 opmerkingen:

  1. Ik gebruik mijn naaimachine ook veel te weinig, zo jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh ... je maakt me nieuwsgierig naar dit boek.
    Mag heel graag naaien! Oók een fijne hobby.
    Het boek "I love T-shirts" heb ik. Een heel fijn boek vol mooie modellen.
    Ik ga eens even op zoek naar het boek dat jij noemt. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms heb je net een zetje nodig om weer aan de slag te gaan...
    Vroeger heb ik heel veel genaaid, en nu doe ik het nooit meer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een superboek! Ik heb m ook en al paar sweaters gemaakt. Nu uitgeleend aan een vriendin die 4 jongens heeft en de jongens zijn er dol op vooral omdat ze zelf het stofje mogen uitkiezen ☺️

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!