donderdag 10 september 2020

Sakura market bag

Het leuke van de haakdate is dat ik een haakproject kreeg,
waar ik  thuis op mijn eigen tempo aan verder kon haken.
En Fie zou Fie niet zijn als ik dat project dan ook echt af wil hebben...


In het duurzaam-zijn is deze market bag, markttas echt een 'must have'.
Zo gebruik je geen plastieken zakjes en kan je deze versie hergebruiken.
Het garen is vervolgens organisch, wat ook fijn meegenomen is.


Ik stopte wat kleurrijke bolletjes in mijn nieuwe tas, 
klaar voor mijn volgend haakproject...
Maar later meer daarover ;-)


- - -
haaknaald 4
3 bollen Langyarns Copenhagen 1035.0017 
kleur groen
Patroon Kame Crochet 
Ravelry pagina: Frans, Nederlands en Duits
Lederen label van Mez11
- - -



7 opmerkingen:

  1. Prachtig patroon met de bloem op de bodem van de tas.
    Jij hebt er een geweldige mooie tas van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Mooie kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat mooi.
    De bloem, onderop, heel mooi begin van het project.
    Super handig, zulke tasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een leuke market bag. Handig ook voor je bolletjes wol. Heel mooi project.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd! Nog nooit een tas gezien met zo'n mooie bodem!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, dit is echt wel een mooie tas. Een vraagje : misschien dat ik erover kijk...is er ook een Nederlandstalige versie van???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hoor. De Nederlandse vertaling kan je enkel via ravelry ontvangen. Echt intéressant om daar een account te creëren, mocht je dat nog niet hebben. Groetjes Sofie 😉

      Verwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!