vrijdag 15 januari 2021

Onesiegurumi collectie

 Dan heb je plots 4 Onesiegurumi's klaar.


Ken je het concept van deze manier van haken 
van Sascha al?


Je haakt alle lossen onderdelen eerst en daarna
komen alle stukken tijdens het haken tot 1 geheel.


Geen extra stopnaald nodig, alleen een haaknaald.


- - -
haaknaald 2,5
katoen garen
haakpatroon Onesiegurumi poes - beerschaap
- - -

De link naar de pinguïn zie je hier.
En er komt binnenkort nog een schatje uit mijn haaknaald.
Iemand een idee?

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk, hebben een hoog knuffelgehalte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sofie,
    Wat een ontzettend leuke knuffels heb je gemaakt. Ze zijn echt te schattig.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja wel al van gehoord nog niet geprobeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat handig, ik had dit nog niet eerder gezien. Ik vind het aan elkaar naaien ook best een gedoe, hoewel het beestje dan juist mooi wordt.
    Ik ben zelf nog lekker bezig met de lappendiertjes van Sascha, maar vind deze ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes.
    Ideaal om zo knuffels te haken, want losse onderdelen aan elkaar naaien is niet mijn favoriet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze allemaal leuk, vooral het schaapje is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!