vrijdag 29 januari 2021

Onyx, de vos

 Deze leukerd kroop uit mijn haaknaald.
Ik zit momenteel in mijn 'haak flow'.
Deze vos wordt gehaakt met een zacht katoen.


Ik mocht de vos testen voor Yarnbag.
Hij past perfect bij hun vorige ontwerp 'Pogo, de aap'.


-  -  -
haaknaald 2,5
Scheepjes Catona 
wit 130, lichtblauw 173, donkerblauw 527
10mm veiligheidsoogjes 
vulling, stopnaald 
Patroon Onyx, de vos bij Yarnbag
-  -   -



Ik vind het zo tof om bij het testen de 'fouten' er uit te halen.
Deze mooie vos is dan ook wederom super om te haken. 
Vooral de kleuren wissel vind ik mooi. 
En jij? 

8 opmerkingen:

  1. Oeh, die is leuk! Dat geruite truitje, echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. such a lovely little fox! the color change is perfect! great work <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh. Wat een leuke vos. Echt een schatje hoor. Het kleurenwerk vind ik echt zo gaaf geworden. Heel mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat geruite lijfje is leuk!
    Mooie kleurencombi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Om verliefd op te worden.
    Ik zit helemaal niet in de haak flow, heb al maanden geen haaknaald aangeraakt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk, ook de kleuren!

    Liefs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een leukerd! En voor de ontwerper heel fijn dat jij zo'n ervaren tester bent én er lol in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!