dinsdag 6 juli 2021

Anker's Summer shirt

 Met de nodige hulp van Sofie, Ullawol.be
breide ik dit zomers shirt.


Helemaal in mijn kleurtje, blauw.



Ik bestelde ook mijn eigen stoffen 'naam labels', zo chique, niet?!



Ik begon ergens begin mei,
maar omdat ik graag tussen haak- en breiprojecten wissel,
bleef het soms wat langer liggen.


Ik bestelde genoeg bollen voor een maat M
en had dus bij het einde nog een bol over.



Het Deense breipatroon is vertaald in het Engels.
Mits de nodige kennis van de brei termen
is het breien ervan heel goed te doen, hoor.



- - -
breinaalden 3,5mm en 4mm
Fonty Bohème (Linnen-katoen) kleur 404
 5 bollen gekocht bij ULLA
Patroon PetiteKnit 'Anker's Summer Shirt'
 - - -




Ik ben alvast heel enthousiast over de breipatronen van PetiteKnit
én over de webshop van Sofie waar ik alles bestelde.


Breide jij al een patroon van PetiteKnit? Zo ja, heb je een aanrader voor mij? 

5 opmerkingen:

  1. Prachtig 💙 en gepersonaliseerd met je eigen label 💙
    Een fijne vakantie met tussendoor een haak of breiwerkje 💙

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model, mooie kleur, het staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. Ik heb nog geen patroon van haar gebreid, maar vind alles mooi. Geen persoonlijke aanrader dus voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk truitje. Prachtige kleur. Mooi garen.
    Je eigen label maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh Sofie! Wat een tof blogberichtje :-) thx! x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!