maandag 26 juli 2021

Sterrenstof sjaal

 Wat een mooie sjaal mocht ik vorig jaar 
testhaken voor Sascha.
Want niet alle modellen uit haar nieuwe boek 
'Meer sjaals haken' worden op een maand getest, hoor!



Het haakpatroon van de sterrenstof sjaal
bevat heel wat tekst én teltekeningen.
Maar eens je aan het haken bent van een toer, 
ben je 'mee' in het ritme van de stokjes en lossen,
 die je moet haken.


- - -
haaknaald 6 mm
garen onbekend merk
Patroon Sterrenstof sjaal van A la Sascha
- - -


Je zou het niet zeggen, maar mijn versie is mega groot.
Dit komt ook omdat ik toch erg los haak.
Aan de boord haakte ik een mooie groen accentje.


Haakte jij al een sjaal uit haar nieuwste boek 'Meer sjaals haken'?
 die ik mocht testen voor haar.

4 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan! Echt kunstwerk geworden! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sofie,
    Wauw, wat een mooie sjaal. Die is echt super gaaf geworden. Kan wel eens zijn dat ik hem ook ga uitproberen. Ben nog op zoek naar een vakantieproject hahaha.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n prachtige sjaals ontwerpt Sascha! Mijn eerste uit haar laatste boek gaat mee als vakantieproject.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!