woensdag 18 augustus 2021

Lanya, het elfje

 Of ik een elfje wou testen, haken?
Bij het zien van de foto, kan je daar geen 'nee' tegen zeggen!
Lanya, het madelief elfje, is het nieuwste haakpatroon van Mispeltoy Crochet.


Als je de ontwerper kent, 
dan weet je dat elk patroon met heel veel foto's wordt gemaakt.
Zo eentje waarbij je echt alles als het ware "op foto kan volgen".
Zalig gewoon.


- - -
haaknaald 2,5 mm
katoen garen
vulling, oogjes
stukje ijzerdraad
- - -


Wie wordt daar nu niet blij van?!
Ook de paddenstoel tassenhanger is een patroon van Kenzi.

Ondertussen ben ik een kleurrijk deken aan het testhaken.
Het komt als CAL bij GekopHaken in januari 2022 online.
Voorlopig nog volop aan het testen voor jullie.
Dit kan ik al showen.



Er zal ook een andere kleurencombinatie beschikbaar zijn.
Maar ik ben super blij met mijn keuze.
En jij?

5 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Wat een schattig elfje. Wat een leukerd zeg. Je andere project vind ik ook heerlijk vrolijk. Goeie keuze, die kleuren.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mercikes Emily. Ik show je binnenkort meer over het deken ;-)

      Verwijderen
  2. Lief elfje. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Het begin van de deken belooft veel moois. Ik ben heel benieuwd ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n lief elfje! Je volgende project wordt ook weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!