donderdag 11 november 2021

Frozen Waterfall sjaal

Eind oktober ontving ik weer een goed gevulde bloggerbox van Wooladdicts,
inclusief het 'How to' magazine, nummer 7.
Waarvoor dank je wel!

 
De meegeleverde bollen 'Glory' konden verwerkt worden tot een sjaal.
Dus dat vond ik een strak plan.
Het is ook tomeloos breien,
eentje dat ik regelmatig erbij nam, om de gedachten te verzetten.

Ik gebruikte de roze kleur niet, omdat ik daarmee iets anders wil gaan breien.
De Frozen Waterfall sjaal is toch nog lang genoeg,
 om goed rond mijn nek te doen.
Of rond die van mijn dochter,
want zij vond de sjaal ook super tof...



- - -
Rondbreinaald Wooladdicts 9mm
blauw 4 bollen
groen 2 bollen
wit 1 bol
zwart 1 bol
- - -





Mijn sjaal meet ongeveer 40 cm op 175 cm.
Net iets korter dan het originele patroon,
omdat ik de meegeleverde, roze bollen uit de box niet heb gebruikt.


Heb jij ook een sjaal op de naalden staan
of ben je een ander project van plan om te maken?

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk sjaal!
    Fijn zo'n tomeloos breien project.
    Ik heb gisteravond net de draadjes van een deken afgewerkt. Vandaag rolt er een CAL mijn mailbox binnen (van Verie). Ook ligt er een tomeloos haken sjaal hier.
    Fijn weekend. Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sjaal in mooie kleuren. Die ga je vast met plezier dragen. De afgelopen jaren heb ik veel sjaals en omslagdoeken gehaakt. Dit jaar sla ik, denk ik, een jaartje over. Maar dat kan zomaar ineens veranderen.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sofie,
    Wat een heerlijke sjaal zeg. De kleurencombi vind ik erg mooi. Ik heb altijd wel een sjaal op de naalden staan haha. Ik ben sjaals aan het haken voor kerst.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe sjaal! Heerlijk, zo'n tomeloos breiproject, ik heb er ook een op de breinaalden staan én een op de haaknaald.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!