maandag 31 januari 2022

Anna's cardigan

Eindelijk...
Eind januari en nog altijd deze mooie gilet niet gepost?!
Mijn hoofd vond dat ik dit toch voor het einde van de maand moest gaan doen.
Gewoon, omdat de Anna's cardigan deze maand afgewerkt is.


Ik moet toegeven, 
de gekozen bruine knopen
(ik heb er 8 nodig en net niet genoeg op voorraad)
moeten er dus nog aan.
Dus ga ik deze week verder op zoektocht.


Maar wat ben ik super blij met het resultaat, zo mooi.




Ondanks de kleine schoonheidsfoutjes.
Die door jullie waarschijnlijk niet gaan te zien zijn.
Oef!
En het is niet zo makkelijk om de bruine kleur van mijn gilet
op foto weer te geven.


- - -
breinaald 3,5 mm
6 bollen (en een heel klein beetje van een 7de bol) 
Onion alpaca, merino wool, nettles kleur 1222
50 gr, ongeveer 175 m/bol
Garen en breipatroon PetiteKnit
gekocht bij ULLA
 
- - -



Heb de trui-brei-fase goed te pakken momenteel.
Want deze ligt nu op de naalden.
Daarvoor gebruik ik een brei patroon uit het boek
'Breien voor groot & klein' van Julie Jaeken.


Wordt vervolgd...

3 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Wat een ontzettend leuk vest. Echt schitterend. Heel mooi gedaan. De kleur is ook mooi. En een mooi nieuw project weer op de naalden.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi!
    Het ajourpatroon geeft zo'n lief effect, vind ik.
    Deze ga je vast met veel plezier dragen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!