zondag 10 april 2022

Regenboogdeken

Ergens in juli 2021 werd ik gevraagd of ik een deken,
dat als CAL in 2022 bij Gek op Haken zou verschijnen,
wou gaan testen.
Tuurlijk dadde ;-)


Wil je weten wat een CAL betekent? 
dan kan je dat hier lezen op een uitgebreide blog van mij voor GoH.



Uiteindelijk is dit deken al meer dan een half jaar geleden gehaakt.
Dat zal je ook aan de 'blote benen' foto's zien...


Ik zag dat ik jullie mijn versie nog niet had geshowd, 
dus vond ik dat het tijd werd dat ik dit mooie project
nog eens met jullie deelde.


Ik koos voor de felle kleuren variant, 
maar er is ook nog een zachtere kleurencombi beschikbaar.





De pomponnetjes heb ik er uiteindelijk niet aan bevestigd,
omdat ik het deken in mijn klas wil draperen over 'mijn zetel'.
En dan zouden die bollen wel wat in mijn rug drukken, niet?!


- - -
haaknaald 4 mm
Scheepjes Colour Crafter
Haakpatroon in 10 delen bij 
GekopHaken CAL 'Magic Rainbow Deken'
 enkel voor leden
- - -


Als leuke aanvulling van dit deken
staat er op de site van GoH nog een Rainbow kussenpatroon beschikbaar.

Ik kan jullie nu al vertellen dat ik ondertussen een volgend deken 
op mijn naalden heb.
Eentje uit mijn top 5 van Gehaakte dekens.

2 opmerkingen:

  1. Zo, wat is dit lekker vrolijk en gezellig.
    Ik zou het kussen er ook nog bij gaan haken als ik jou was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal de deken prachtig staan op de stoel in je klas. Zo kleurrijk!
    Het kussen past er ook heel mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!