woensdag 30 november 2022

Ster, pakjes en wat breisel...

Mijn ster was aan vervanging toe,
want de takken waren zo broos dat ze stuk waren.


Je ziet het misschien niet op de foto, maar elke stok is wel 1 meter lang.
Wil je er ook eentje maken,
kijk dan op een eerder blogbericht klik.


Verder ben ik met 3 test haak projecten bezig, 
dus helaas kan ik jullie daar niks over laten zien.
Maar deze 24 pakjes bestelde ik bij Juffrouw Lanterfant, 
waarbij ik in de maand december elke dag één mag openen
tot Kerst. 
Het zijn kleine bolletjes garen om eventueel sokken mee te breien.
Spannend dus!


En dan nam ik na meer dan 9 maand de breinaalden weer op. 
Voor een warme muts-sjaal met het zachte Langyarns Frida.
Op de foto zie je een frangipanne taart en lekkere speculaas.
Wat ligt er op jouw naalden?

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk, letterlijk en figuurlijk, alles wat je laat zien. Zo'n adventskalender lijkt mij een feestje elke dag. En de speculaas ziet er goed uit, zelfgebakken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ja, de speculaas is zelf gebakken. Ik zie dat ik de link vergat te plaatsen. Ga dit aanpassen...
      Groetjes Sofie

      Verwijderen
  2. Prachtig is je grote ster!
    Wat een mooi cadeau om iedere dag een pakje te mogen openen.
    De taart en speculaas zien er heerlijk uit.
    Hier een driehoeksjaal op de haaknaald. Eentje van tomeloos haken ... heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sofie,
    Ik kreeg geen melding dat m'n berichtje gemodereerd moest worden. Nu vraag ik me af of hij wel of niet overgekomen is? Ik ga hier morgen een kijkje of het gelukt is ...
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, Ilse. Ik kreeg een mail met je reactie, thx daarvoor.

      Verwijderen
  4. Je bent duidelijk in de decemberstemming vol gezellige en lekker dingen. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!