zondag 11 december 2022

Muts-sjaal

 Nu ik elke dag met de fiets naar mijn werk (school) rij,
had ik nood aan een warme muts.
Niet dat ik er geen heb...
Maar deze bollen Langyarns Frida lagen nog te wachten om verwerkt te worden.


Het was al weer enkele maanden geleden dat ik de breinaalden erbij nam. 
Ik zag dat ik slechts twee bollen nodig had.
Dus kon ik onmiddellijk aan den brei!


De uitleg van het patroon was niet altijd even duidelijk. 
Dus vroeg ik An (@atelierrosan op ig) wat extra hulp, 
waarvoor dank je wel. 
Ik ben me er wel bewust van dat ik toch nog iets anders breide dan wat er aangegeven werd... Oeps. 
Maar mijn muts-sjaal past perfect.


Het kleurverloop is ook zo mooi. 
En de scheerwol prikt niet, zalig om te dragen dus.


En dat is wat telt, niet?!


- - - 
breinaald 3,75 mm
2 bollen Langyarns Frida
Patroon uit Punto 46
- - -


*De bolletjes Langyarns Frida 
kreeg ik via de bloggerbox toegestuurd*

3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel behaaglijk uit! En prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk warm uit.
    Fijn zo'n modelletje dat hoofd en nek warm houdt. Lekker voor op de fiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeeerlijk warm ziet het eruit en zo vrolijk met deze vele kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!