woensdag 28 december 2022

Creatief met cricut (review) - Bloemencloche


 Een tweetal weken geleden kocht ik een Cricut* Joy Gift Bundle.
Een creatief cadeautje voor mezelf!
*Je spreekt het uit als kri-kut, dat mag met een Engels accentje erbij*


Daarin zit een compacte snij- en schrijfmachine, 
met heel wat leuke tools zodat je kaarten,
naamstickers, labels en nog zoveel meer kan maken.
De verbinding is draadloos te bedienen via je pc 
of zelfs met de 'Cricut Design Space- app' vanaf je telefoon.
En het lijkt wel een promotieblog, 
maar ik heb dit toestel zelf betaald.


Mijn oog viel ook op het 
boek 'Creatief met Cricut' van uitgeverij Lannoo.
Uitgebracht in oktober en met 25 inspirerende projecten voor elke Cricut-fan.
En in het Nederlands.
Dus Fie zou Fie niet zijn om er direct een project uit te zoeken....
De foto op de cover van het boek trok mijn aandacht.


Je wordt via de Qr-code in het boek 
doorgestuurd naar het profiel van Teddie B (in Cricut Design Space).
Zo kan je met gemak de verschillende vormen snijden en uitlijnen 
met je eigen Cricut apparaat. 
En aanpassen waar nodig is.


EXTRA TIP van mezelf:
Hou de uitgesneden bladeren bij.
Kleef aan de achterkant een geprint stuk papier en knip het in de juiste vorm.
Met de 'overschot' van de uitgesneden vormen heb je zo enkele bladwijzers gemaakt.

- - -
verschillende kleuren papier
Cricut Joy en toebehoren
papierlijm
stolp (cloche) action
Boek 'Creatief met Cricut' €24,99
- - -


Het boek 'Creatief met Cricut' van Teddie B en Atlj.V is een goed begin om
het apparaat te leren kennen.
Ik vond er veel beginners tips en 
handige tools om mee te starten.
Er staan nog heel wat projecten in hun boek,
waar ik binnenkort mee aan het knutselen ga.


Ik maakte ondertussen heel wat Kerst en Nieuwjaarskaarten,
maar die zijn ondertussen de deur uit.
Misschien heb ik je overtuigd om het boek aan te schaffen,
ik ben fan!

**Boek ontvangen van uitgeverij Lannoo voor het maken van een review**

1 opmerking:

  1. Ik ben ook de trotse bezitter van een Cricut. Zulk leuk "speelgoed". Heel fijn om zo'n snijapparaat in huis te hebben. Het boek ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!