donderdag 9 februari 2023

Valentijn gnome

Isn't she lovely!
Ik was op slag 'verliefd' op deze gnome, de Valentijn versie.


Deze keer waren er 4 varianten om te haken,
het meisje met de hartjes wilde ik direct maken.
Ter versteviging doe ik in de onderkant geen karton,
 maar "gooi" ik eerst wat kleine decoratie steentjes in het lijfje.
Daarna de knuffelvulling.
Zo blijft mijn gnome perfect staan.


Wat is Miss Valentine mooi naast haar 'winter' gnome.
Bij het standaard patroon staat er geen hartje op de hoed, 
maar dat deed ik wel.
Daarvoor haakte ik ondersteboven 1 hartje.

- - -
haaknaald 3,5 mm
Annell Miami
Gratis Engelstalig haakpatroon
'Valentine gnome' februari patroon
decoratie steentjes en vulling
stopnaald en schaar
- - -


Het patroon van het hartje aan de hoed,
 kan je ook terugvinden op haar blog.

Nu weer wachten tot de maand maart voor het derde exemplaar...

6 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Wat een schattige gnome. Staat ook op mijn lijstje maar die is zooo lang. Heel erg leuk gedaan zo hoor. Prachtig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel héél schattig.
    Wat een leuk stelletje heb je nu🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhhh, die is leuk! Daar ben ik ook op slag verliefd op. Mooi gemaakt Sofie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op en top Valentijn!
    Lief ook zo samen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!