vrijdag 3 maart 2023

Alpaca Onesiegurumi

 Deze keer wou ik een mega grote knuffel haken.
Eentje die je echt goed kan knuffelen.


Dus haakte ik dubbeldraads met een acryl draad, 
die ik nog over had van het regenboogdeken, 
dat ik ook mocht testen vorig jaar.


 - - -
haaknaald 5,5 mm
Scheepjes Colour Crafter felroze en licht roze
veiligheidsogen 10 mm
Haakpatroon van A la Sascha 
- - -


Ondertussen is de mega grote onesiegurumi
al bij mijn 4 jarig metekindje,
als cadeau voor haar verjaardag.

Wil je nog meer onesiegurumi's zien op mijn blog, 

3 opmerkingen:

  1. Hey Sofie,
    Wat een leuke alpaca is het geworden zeg. Echt te schattig. En wat handig, zo'n onesiegurumi. Wil ik ook nog een keer haken.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi verjaardagscadeau. Tof in deze felle kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je fijne reactie!