woensdag 15 maart 2023

Mini granny squares tas

Ik had maanden geleden al enkele jute tassen gekocht.


Maar om de één of andere manier ´durfde´ ik het niet aan...


Vorige week shopte ik in eigen voorraad 
en nam ik mijn favoriete bolletjes en bijpassende haaknaald. 
Zo haakte ik 19 gewone granny squares. 



En maakte de lapjes van 2, 3 of 6 granny squares aan mekaar. 
Dit deed ik met granny stripes in een licht roze kleur (8935).


Vooraleer ik de lapjes volledig aan mekaar haak,
block ik ze mooi open.
Klik hier om te zien, hoe je dat kan doen. 


- - -
haaknaald 3,5mm
Annell Miami verschillende kleuren, totaal 150 gram
Jute zak, afmeting 30cm op 20cm
Eigen haakpatroon 
stopnaald,  naaigaren en fijne naald
- - -

De tas kreeg rondom granny squares omdat ik dat het mooist vindt. 



Het was de bedoeling om de tas weg te doen,
maar mijn dochter heeft ze in beslag genomen...


Gelukkig heb ik nog exemplaren liggen die ik kan omhaken.
Ik kan niet wachten om een tweede te starten...

1 opmerking:

Dank je wel voor je fijne reactie!